środa, 8 grudnia 2010
Metamorfoza zulaaa
Przed: Nie podoba mi się ta różowa kokardka i połączenie cieni ale ogólnie jest ok. 8/10
Po: Oczy są niebieskie z dwóch odcieni ale grzywka zasłania.
wtorek, 16 listopada 2010
Zbyszka_XD
Przed: Oczy tak mocno pomalowane konturówką/eyelinerem w wewnętrznych kącikach dają dziwny efekt. Dziwnie też wyglądają jasne brwi do czarnych włosów. Ale ogólnie mi się podoba- bardzo ładnie wykonany makijaż cieniami i ładna twarz- polubiłam te oczy.
Po: Oczy pomalowałam brązowym, pomarańczowym i fioletowym cieniem, czarną kredką, fioletowym eyelinerem w zewnętrznych kącikach i troszkę tuszem do rzęs- wydłużającym, też w zewnętrznych kącikach. Usta pozostawiłam naturalne. Lekko pomalowałam policzki. Nie mogłam się powstrzymać i dałam krótką fryzurkę, pasuje Ci strasznie. Mam teraz fazę na krótkie ;d
niedziela, 14 listopada 2010
Metamorfoza zulaaa
Przed: Jedyne co mi się nie podoba to położenie okularów. Makijaż jest ładny, ale trochę za wysoki.
Moja ocena 8/10
Po: Użyłam czarnej kredki, cieni: fioletowego, brązowo-bordowego i czarnego. Delikatnie pomalowałam policzki różem a usta jak zwykle kremowe. Zmieniłam fryzurkę na krótką, myślę, że pasuje ;-)
piątek, 12 listopada 2010
Metamorfoza Dulce999Roberta
Przepraszam, jeśli Cię to obrazi, ale robisz sobie wielką krzywdę tym kolorem ust, tym makijażem oczu i tą wielką czarną kokardą. No, i brwiami. Nie używaj szminek z LUXE, kup sobie kremową i czerwoną- matowe, i zainwestuj w róż do policzków.
Chciałam Cię zrobić na wampa. Za wiele do roboty nie miałam. Nie użyłam żadnej szminki, bo róż absolutnie tu nie pasuje. Pasowałoby zrobić lekko bordowe policzki a na oczy założyć czerwone soczewki, ale z powodu braku środków nie zrobiłam tego. Ale i tak wyszło lepiej niż w "Przed". Porzuć w kąt kokardę a oczy podkreśl czarną kredką. Nie maluj takiej dużej części powieki cieniami i stosuj przejście w kolorach, żeby nie było widać tej linii, żeby kolory tak nie kontrastowały.. Bo twarz masz ładną.
czwartek, 11 listopada 2010
Metamorfoza KoloRowA.696
Hmm.. Jedno jest pewne- ładna twarz. Makijaż klasyczny, kolczyki w ustach. Nie ma co pochwalić ale i nie ma co zjechać, bo nie jest źle, bardzo dobrze, że masz czarną kredkę i cień. I oczywiście puder; brak posiadania jest nieszczęściem, Ty na wielkie szczęście masz dwa.
Dałam Ci fryzurkę jak poprzedniczce, bo ładnie Ci w niej i musiałam zakryć brwi, bo masz dość dziwne. Brak szminki nie robi szkody, bo kolor ust masz idealny.
Metamorfoza zw1
hmm.. Nie wiem co powiedzieć... zbyt mocno pomalowane rzęsy, nierówno, zero cieni, niedopasowana fryzura... Nie masz pomysłu na siebie. Masz ss- korzystaj z tego. Kup obowiązkową czarną kredkę, czarny cień i puder na policzki, byle nie zbyt jaskrawy. A najlepiej to kup dwa- jasny róż i mocny róż. wtedy będzie można stworzyć coś lepszego. Aha! I kremową szminkę! Bo jeśli chodzi o elementy twarzy; ładne są i można z nimi zrobić coś... dobrego.
Użyłam fryzury, której jeszcze nie używałam. Pasuje do Ciebie. Oczy pomalowałam eyelinerem, białym i morskim cieniem oraz tuszami, ale nie użyłam ich do końca, żeby rzęsy nie wyglądały sztucznie. Usta pozostawiłam naturalne, bo szminki masz denne, niestety.
wtorek, 9 listopada 2010
Metamorfoza olga03


Hm. Twoja MeDoll wygląda na strasznie znużoną. Jednak rozumiem, że miał być taki oryginalny efekt. Nie przypadł mi do końca do gustu, ale w porównaniu do niektórych; jest arcydziełem, bo wiele dziewczyn na stardollu, które mają ciemną karnację, robią z siebie coś okropnego, na co nie da się patrzeć nawet. Bardzo ładnie wykonałaś makijaż cieniami, są świetnie dopasowane, domyślam się, że nie było to łatwe. Nie zwracam za bardzo uwagi na to, że masz nierówno pomalowane policzki, bo mało komu się chce to wykonywać równo.
Ja użyłam czterech kolorów- czarnego, bordo, dwóch odcieni fioletu i białego (no, w sumie to pięć..), ale się zlały. Policzki pomalowałam jedną warstwą różu i dwoma brązu. Usta najpierw pomalowałam ciemnym brązem, potem różem, a potem przykryłam jeszcze raz ciemnym brązem.
piątek, 5 listopada 2010
Metamorfoza zulaaa


Jak dla mnie makijaż jest zbyt jaskrawy. I za dużo kolczyków. Ale cóż, domyslam się iż taki masz styl.
Mi nie wyszło to najlepiej. Celowo zmieniłam tylko kolor włosów, bo lubię tę fryzurę. Chciałam zrobić Cię tak, żebyś wyglądała słodko, ale do tego raczej musiałabyś mieć ciemne oczy i inne usta. ale nie pomyślałam o tym wcześniej.
Metamorfoza Donia1197


Hm. Nuda. Błyszczyk, fiolet, tusz i monotonny brąz na włosach. Nie chcę ci sprawiać przykrości, ale.. Przyłóż się i trochę i zrób coś ciekawszego.
Ja użyłam czerni, fioletu (którego nie widać), zieleni i rozjaśniłam ją białym. Chciałam by pasowało do koloru oczu. Nie lubię kiedy nic do siebie nie pasuje. Nie używałam żadnej szminki, bo nie miałaś jakichś, które wyglądałyby ładnie na ustach. Użyłam za to cieni na policzkach.
poniedziałek, 25 października 2010
Metamorfoza Mika-102
niedziela, 24 października 2010
Metamorfoza Patii248


Generalnie.. Nie mam jakichś specjalnych zastrzeżeń, bo człowiek nie jąka z odrazy na Twój widok... Ale też nie wzdycha z podziwu. Twój make-up jest nudny. Masz ładną twarz, ale tego nie podkreślasz. Twoje kosmetyki też są nudne. Nie da się z nimi zrobić nic nadzwyczajnego. Zrobiłam Ci make-up w brązowym odcieniu. Zero ciekawych elementów, bo po prostu nie miałam z czego zrobić czegoś ciekawego. Dobra rada: Nie używaj białego eyelinera pod oczami. Lepiej by to wyglądało, gdybyś je podkreśliła tylko czarnym (ale bez tych krech w kącikach oczu!) i kredką, oczywiście czarną, tak jak w "Po".
piątek, 22 października 2010
Metamorfoza nataliaa02029


Jedyne co trochę nie pasuje to nos, jednak na początku nawet nie zwróciłam na to uwagi, więc zmienisz jeśli sama zechcesz. Trochę mi nie pasuje Twój makijaż- kredki do oczu użyłaś za dużo, nawet na samych końcówkach. Trochę dziwnie też wyglądają te tęczowe rzęsy. Ale nie jest aż tak źle. Wyglądasz dość uroczo.


Ładnie jesteś ubrana. Nie jest to skomplikowane, ale ładne. Nie pasują tylko torebka i naszyjnik. Ale rozumiem, że chciałaś to urozmaicić, lecz nie miałaś za bardzo czym. Ja też nie stworzyłam nic złożonego, bo niezbytnio miałam z czego, więc użyłam dwóch hotbuy z tego miesiąca i obowiązkowo rajstopy. O ile się nie mylę, torebka jest z PPQ by Mayfair. Podoba mi się.
Metamorfoza xXxAqus

Po pierwsze; błagam Cię, zrób coś z tymi ustami. Usuń pieprzyki, zmień je. Mogłabyś wyglądać ślicznie, gdybyś tylko posłuchała się mojej rady. Nie maluj też rzęs tak mocno. Na tych oczach wygląda to nieciekawie. W sumie i z brwiami powinnaś coś zrobić. Są dość dziwnie.
Zrobiłam delikatniutki i niezbyt wyjątkowy makijaż, nie miałam pomysłu. Usta zostawiłam w naturalnym kolorze. Szkoda, bo nie masz różu do policzków, wtedy mogłabym zakryć te białe. Najlepiej to zmień.
czwartek, 21 października 2010
Metamorfoza Tajna4443


"Oh my god"- słowa które pojawiły się w moich ustach kiedy weszłam w Twój Salon Piękności. Zniszczyłaś się całkowicie makijażem, sztucznymi rzęsami i pasemkami. A masz idealne oczy i usta... Nie masz wielu kosmetyków, więc makijaż jest prosty- eyeliner i tusz do rzęs na krańcach oczu. Zamiast sztucznych rzęs, błyszczyka i pasemek mogłaś kupić jakieś dwa cienie i czarną kredkę do oczu. Wtedy można by było zrobić z Ciebie piękność.
Rada: Nigdy więcej nie zakładaj tych rzęs i nawet nie patrz na pasemka!
Metamorfoza K4rcia


Jedyne co mi nie pasuje to te rzęsy na oczach i kolczyki- duże perły. Układ twarzy jest idealny- uwielbiam te oczy i usta, sama takie mam. Chciałam Cię przefarbować na blond, więc voilá. Makijaż oczu zrobiłam taki, żeby podkreślić jakie są urocze. Długo robiłam policzki, bo chciałam żeby były zrobione równo. Użyłam dwóch odcieni różu. Usta pomalowałam tylko ciałową szminką, bo absolutnie uwielbiam, kiedy wtapiają się w skórę. Fryzura sprawiła, ze Twoja MeDoll nieco przypomina Marylin Monroe, więc dodałam pieprzyk nad ustami, a ten na szyi przeniosłam na lewo.


Niby użyłaś kilku elementów, żeby ubiór nie był jednolity, ale... skracasz sobie nogi obecnością narzutki, długością bluzki i brakiem obcasów. Na dodatek ubiór jest standardowy.. Taki po prostu o sobie, nikt nie zaciekawi się nim kiedy wejdzie do apartamentu. Ja ubrałam Cię w różowy komplet, bo choć nienawidzę różu, to jednak te elementy strasznie lubię i nie mogłam się powstrzymać. Rozważałam wiele wariantów, na początku chciałam zrobić czarno-fioletową kreację, wyczytałam w prezentacji, że to Twoje ulubione kolory.
Jeśli chodzi o pasek- zrobiłam go z paska od o ile się nie mylę DKNY i naszyjnika znalezionego w szafie.
Zapamiętaj sobie żeby używać obcasów i absolutnie nie skracać sobie nóg.
środa, 20 października 2010
Metamorfoza misswiktoria17


Hm. Kolor Twoich włosów zbyt zlewa się z kolorem ust. Nawet nie wiedziałam, że pomalowałam je tak jak miałaś wcześniej. Ale w takim razie należy ci się pochwała, bo szminki które posiadasz są do niczego, powiem szczerze. Twoim oczom zarzucę tylko to, że okrążyłaś je tymi pieprzykami. Są zbyt nierówno, tworzą chaos.
Jestem zadowolona, bo masz czerwoną farbę, którą ja ubóstwiam. Więc skorzystałam. Makijaż oczu zrobiłam z trzech różnych kolorów- czarnego, czerwonego i fioletowego, ale nie widać tego, bo nałożyłam je na siebie by stworzyć oryginalny odcień. Zostawiłam soczewki, żeby MeDoll wyglądała nieco magicznie. Bez nich nie ma takiego efektu.
Nie robię metamorfoz jeśli chodzi o ubiór, ale nie mogłam tego przepuścić... Masz świetne legginsy z LE, ale założyłaś do nich nieciekawą turkusową tunikę i zwykłe buty bez palców.
Jeśli ma się ciekawe ciuchy, zwłaszcza wyjątkowe HB, Antidote czy LE i ogólnie; ładne ciuchy, podkreśla się je innymi ciekawymi ubraniami, które razem z nimi tworzą kompozycję pasującą do siebie.

Ja stworzyłam z tymi legginsami taki ubiór, by poszczególne elementy pasowały do siebie.

Metamorfoza LadyKinga199


Twoja MeDoll wygląda tak jakby zdziwiona wyglądała zza okularów, a efekt tworzą okulary usadowione nieco niżej i te brwi, w dodatku jaśniejsze niż włosy. Usta pomalowane morelową szminką i błyszczykiem sprawiają, że wyglądasz jak stara maleńka. Ciemny kolor włosów tylko to podkreśla. Ten makijaż wygląda po prostu jak makijaż dla babć, które myślą, że je to odmładza. Nie chcę w ten sposób Cię oczywiście obrazić, chcę tylko żebyś zrozumiała na czym polega Twój błąd w wykonaniu. Zrób nieco delikatniejszy make-up i najlepiej porzuć w kąt okulary. Usta możesz pomalować tak jak w "Po"- jedynie błyszczykiem.
PS. Dobra rada; Włosy które masz w "Przed" wyglądają lepiej w blondzie, lecz nie tym w odcieniu farby jaką masz, lecz w tym naturalnym, którego użyłam w "Po" lub słowiańskim słomianym, którego niestety nie ma już w sklepie, ale miejmy nadzieję, że jeszcze kiedyś się pojawi.
wtorek, 19 października 2010
Metamorfoza DaRisiaJB


Po pierwsze- zostawiłam fryzurę. Pasuje Ci. Wyglądasz słodko. A inne fryzury jakoś tak sprawiają, że.. MeDoll staje się nudna. Poprawiłam brwi na czarno, ponieważ kiedy masz takie jasne do ciemnych włosów, wyglądasz nieco jakbyś była zaskoczona. Mocniej obrysowałam oczy kredką, bo tak najbardziej mi się podoba, a już zwłaszcza na tych oczach. Niektórzy uważają, że taki układ twarzy jest nudny bo często się Go widuje, ale dla mnie jest idealny; dlatego właśnie dużo osób taki ma, bo jest najładniejszy. Tylko jedna prośba: nie używaj takich monstrualnych pereł do uszu. Nie pasują. Twoja MeDoll wygląda wtedy jak mała dziewczynka, która zdarła kolczyki z mamy. A masz taką śliczną twarz. Nie psuj tego ;-)
wtorek, 21 września 2010
Metamorfoza Paalouma


Zrobiłam bardzo delikatny makijaż, żeby osiągnąć efekt szyku. Żeby to dodatkowo podkreślić dodałam perłowy naszyjnik. Ładnie kontrastuje z czarnymi włosami. Zmieniłam jedynie ich kolor, bo uczesanie Ci bardzo pasuje i nie chciałam tego psuć.
Masz bardzo śliczną twarz, jest idealna. Malutki nosek wygląda bardzo dobrze. Nigdy go jakoś nie lubiłam, a teraz zmieniłam zdanie, bo u Ciebie naprawdę dobrze się prezentuje.
poniedziałek, 13 września 2010
Metamorfoza karmelike
sobota, 4 września 2010
Metamorfoza Alex.Hall1995
wtorek, 31 sierpnia 2010
Metamorfoza Black_Angel..12
Subskrybuj:
Komentarze (Atom)




















